Hoe bestel ik online?
Een foutje gemaakt in je bestelling? Ga je liever toch eerst passen in één van onze winkels?
Ondervind je problemen met het betalen van jouw bestelling?
Hoe weet ik of Bristol mijn bestelling goed heeft ontvangen?
Kan ik shoppen met mijn tablet of smartphone?
Kan ik telefonisch of via e-mail bestellen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Verschillen de prijzen op de webshop van de prijzen in de Bristol-filialen?
Je hebt een bedankcode ontvangen, maar deze wordt niet toegepast bij jouw bestelling?
Is online bestellen veilig?
Wat doe ik als ik niet ontvang wat ik heb besteld?
Hoe bestel ik online?
In 10 makkelijke stappen bestel je je nieuwe favoriete outfit of schoenen bij Bristol:
- Zoek je kleding of schoenen? Allebei? Check al onze categorieën!
- Klik het artikel dat je leuk vindt aan.
- Klik rechts naast de foto op je maat. Vind je de zwarte pumps toch mooier dan die blauwe? Klik gewoon je lievelingskleur aan om de kleur van het artikel te wijzigen. Denk eraan opnieuw je maat te selecteren!
- Klik op ‘Plaats in winkelwagen’. De boodschap 'Het artikel wordt aan de winkelwagen toegevoegd' komt meteen in beeld. Shop lekker verder!
- Uitgewinkeld? Ga dan naar ‘Winkelwagen’ rechtsboven in de webshop.
- Controleer je bestelling, breng eventuele wijzigingen aan (product verwijderen, aantal/maat aanpassen) en klik op 'Winkelwagen bijwerken'. Heb je nog een leuke kortingscode? Klik onderaan je bestelling op ‘Kortingscode’, typ deze in en klik op ‘verzilver code’. Helemaal klaar? Klik dan op ‘Doorgaan naar Kassa'.
- Om online te kunnen bestellen bij Bristol, heb je twee opties:
- Je kan je registreren (account aanmaken) en zo betalen
- Je kan betalen zonder account (guest account)
- Kies een leveringsadres:
- Haal je pakketje op in één van onze filialen
- Laat je pakketje lekker makkelijk leveren op een privéadres (bij je thuis, op je werk…) of in een PostNL-afhaalpunt en klik op ‘Doorgaan'.
- Kies je betaalmethode en klik op 'Ga verder naar betalen'. Betaal je bestelling.
- Joepie! Je bestelling is geplaatst en je ontvangt binnen het uur een bestelbevestiging via mail. Check hierbij ook zeker even je ongewenste e-mails!
Opgelet: Omwille van Corona zijn onze winkels tijdelijk gesloten, waardoor er niet kan worden gekozen voor levering in een winkel. Je bestelling wordt gratis verzonden naar het door jou gekozen adres.
Een foutje gemaakt in je bestelling? Ga je liever toch eerst passen in één van onze winkels?
Wijzigen?
Je kan je bestelling enkel nog wijzigen tot het moment dat je de betaling uitvoert. Van zodra je onze bestelbevestiging hebt ontvangen, kan je je bestelling niet meer wijzigen. Je kan wel naar onze collega’s van de klantendienst bellen: mogelijk kunnen zij je bestelling nog annuleren.
Annuleren?
Neem je ordernummer bij de hand en bel even naar onze collega’s van de klantendienst om je bestelling te laten annuleren. Geef je rekeningnummer door en het betaalde bedrag wordt binnen de drie werkdagen teruggestort op je rekening.
Ondervind je problemen met het betalen van jouw bestelling?
Wat jammer dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen.
We raden aan om even jouw browsergeschiedenis en jouw cookies te verwijderen. Als het daarna nog niet lukt, kan je ook nog eens proberen met een andere webbrowser (Google Chrome, Mozilla Firefox) of op een ander toestel.
Lukt het vervolgens nog niet om jouw bestelling te plaatsen? Contacteer onze collega’s van de klantendienst even, zij kijken het graag voor je na!
Hoe weet ik of Bristol mijn bestelling goed heeft ontvangen?
Wanneer je met succes je bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen het uur een bestelbevestiging via e-mail. Nog eventjes geduld, we leveren je bestelling zo snel mogelijk!
Geen bevestigingsmail ontvangen?
Heb je na een uur nog geen bevestigingsmail ontvangen? Heb je ook al tussen de ongewenste e-mails gekeken? Contacteer onze klantendienst dan even, zij kijken het graag voor je na!
Kan ik shoppen met mijn tablet of smartphone?
Natuurlijk! Het bestelproces is net hetzelfde als bij een bestelling via een vaste pc of laptop. De lay-out van onze website past zich automatisch aan het scherm van je tablet of smartphone aan.
Kan ik telefonisch of via e-mail bestellen?
Neen, dat is jammer genoeg niet mogelijk: je moet namelijk je bestelling online betalen. Je kan je bestelling niet achteraf betalen in het afleverpunt (filiaal naar keuze, privéadres of PostNL-afhaalpunt). Een online bestelling wordt pas verwerkt nadat de online betaling werd uitgevoerd. Zit je met vragen tijdens het bestellen, neem dan contact op met onze collega’s van de klantendienst, zij helpen je met plezier verder.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Heb je gekozen voor een levering op een privéadres?
Zodra we je bestelling verzenden, sturen we je een e-mail met een link waarin het trackingnummer van je bestelling wordt vermeld. Met dat trackingnummer kan je je bestelling volgen op de site van PostNL. Let op: de vermelde bezorgdatum is pas definitief wanneer de status van de zending "Pakketbezorger is onderweg" is. Wij doen ons uiterste best om je bestelling binnen twee werkdagen af te leveren. Je kan bovendien de status van je bestelling ook steeds checken via ‘Account'.
Heb je gekozen voor een levering in één van onze winkels?
Je ontvangt een e-mail met aankomstbevestiging van zodra je bestelling in de winkel van je keuze is aankomen. Aangezien we onze winkels niet dagelijks kunnen bevoorraden, moet je rekening houden met een levertijd van 5 tot 7 werkdagen. Je kan bovendien de status van je bestelling ook steeds checken via 'Account'.
Heb je gekozen voor een levering in een PostNL-afhaalpunt?
Zodra we je bestelling verzenden, sturen we je een e-mail met een link waarin het trackingnummer van je bestelling wordt vermeld. Met dat trackingnummer kan je je bestelling volgen op de site van PostNL. Wij doen ons uiterste best om je bestelling binnen twee werkdagen af te leveren. Je kan bovendien de status van je bestelling ook steeds checken via ‘Account'.
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Ja, hoor! Je kan ook vanuit Duitsland bestellen. Wil je je bestelling op een privéadres in het buitenland laten leveren? Dan zijn we wel genoodzaakt een vaste verzendingskost van € 7,50 aan te rekenen ongeacht het bedrag van je bestelling.
Bestel je vanuit België? In dat geval kan je best bestellen via www.bristolshop.be
Verschillen de prijzen op de webshop van de prijzen in de Bristol-filialen?
Neen, de prijzen op onze webshop zijn identiek aan de prijzen in de Nederlandse Bristol-filialen. Opgelet: staat er bij een artikel van de webshop “exclusief online”? Dan kan je dit artikel enkel in onze webshop aankopen, niet in onze filialen.
Je hebt een bedankcode ontvangen, maar deze wordt niet toegepast bij jouw bestelling?
De kortingscode is geldig bij een online-bestelling vanaf 24,99 euro. Ze kan niet gebruikt worden in combinatie met andere acties/promoties (o.a. afgeprijsde artikelen – herkenbaar in onze webshop aan de rode prijskleur).
Als jouw bestelling toch aan deze voorwaarden voldoet en als de kortingscode nog steeds niet werkt, mag je onze klantendienst gerust een overzicht van jouw winkelmandje doorsturen. Zij zoeken dan graag voor je uit wat er fout loopt.
Is online bestellen veilig?
De bescherming van je online gegevens is belangrijk. Jouw veiligheid is onze topprioriteit!
Dankzij het SSL-certificaat (Secure Sockets Layer) wissel je met een gerust hart vertrouwelijke informatie uit. Je betaling wordt verwerkt via Adyen. Adyen is een Collecterende Payment Service Provider die 227 betaalmethodes over 4 continenten ondersteunt: Europa, Zuid-Amerika, Noord- Amerika en Azië. Bestellingen op tablets en mobiele telefoons kunnen nu ook probleemloos worden afgehandeld. Adyen maakt het betalingsproces voor onze klanten eenvoudig!
Voor meer info over Adyen, klik hier.
Wat doe ik als ik niet ontvang wat ik heb besteld?
First of all, wees lekker nieuwsgierig en bekijk meteen de inhoud van je pakketje zodra je het hebt ontvangen. Merk je een probleem?
Is een artikel beschadigd?
Voordat we je bestelling versturen, kijken we goed na of de bestelde artikelen tiptop in orde zijn: we versturen onze artikelen zoals we ze zelf willen ontvangen! Is een artikel tijdens de verzending toch beschadigd geraakt? Aarzel niet en contacteer meteen onze collega’s van de klantendienst via e-mail, Facebook of telefoon. We stellen alles in het werk om je bestelling naar wens af te handelen.
Is je bestelling niet volledig?
Ontbreekt er een artikel? Voordat we je bestelling verzenden, kijken we ze heel goed na, maar we kunnen ons natuurlijk eens vergissen. Sorry! Als je niet alles hebt ontvangen wat je hebt besteld, neem dan onmiddellijk contact op met onze collega’s van de klantendienst via e-mail, Facebook of telefoon. Wij stellen alles in het werk om je bestelling naar wens af te handelen.
Iets anders ontvangen dan wat je had besteld?
Is er een verkeerd artikel geleverd? Voordat we je bestelling verzenden, kijken we ze heel goed na, maar we kunnen ons natuurlijk eens vergissen. Sorry! Als je niet hebt ontvangen wat je hebt besteld, neem dan onmiddellijk contact op met onze collega’s van de klantendienst via e-mail, Facebook of telefoon. Wij stellen alles in het werk om je bestelling naar wens af te handelen.